Ljudje kar tretjino svojega življenja prespimo, zato je pomembno, na kakšnem ležišču ležimo. Obstaja veliko možnosti za nakup novega ležišča, veliko ljudi pa se odloča za naročilo od doma, saj na televiziji zasledimo vse več takšnih oglasov. TV prodaja ležišč je vse bolj razširjen način trženja ležišč. Kot že pove ime, se reklamiranje ležišča dogaja kar na naših tv zaslonih.
TV prodaja skuša gledalca prepričati k nakupu z zvokom in sliko, zato je lahko takšen način trženja bolj učinkovit kakor reklamni katalogi, ki jih prejemamo v naš poštni predal. Oseba, ki nastopa v oglasu, je ponavadi neka znana osebnost, ki demonstrira ležanje na ležišču in nas prepričuje o udobju ležanja. Tako nas nekako prepričajo, da je to ležišče dobro in najbolj zdravo za našo hrbtenico. Ko se odločimo za naročilo ležišča, opravimo nakup s klicem na telefonsko številko.
Naročeni izdelek nam dostavijo na dom preko dostavne službe ter tako privarčujemo tudi pri gorivu. Prodaja preko televizije nam lahko prihrani kar nekaj dragocenega časa. V primeru, da smo kljub prepričljivemu oglasu še vedno skeptični in ne vemo, ali je ležanje na takšnem ležišču zares tako udobno, potem je najbolje, da obiščemo najbližji razstavni salon in preizkusimo ležišče tudi mi.